poniedziałek, 29 lutego 2016

..miłość nigdy nie jest nudna


"bywają takie chwile jak ta"

kiedy wyjeżdżam do pracy
nie potrafię odmówić sobie przyjemności wspólnego
'"pocałunku" ..
zacałujemy się, być może nie wyjadę..


codziennie ten sam rytuał
codziennie to samo
- jak to się nie znudzi?




miłość nigdy nie jest nudna
miłość to Ty i ja!
miłość to My!




codziennie pies Nas budzi
codziennie skomli - pić
codziennie chłód Nas budzi
- wyprowadż proszę mnie




nie potrafię odmówić
gdy łapę daje mi
i takie piękne ślepia
łapią za serce Ciebie i mnie..




codziennie ten sam rytuał
codziennie to samo
- jak to się nie znudzi?




miłość nigdy nie jest nudna
miłość to Ty i ja!
miłość to My!




a kiedy ja do pracy
muszę Kochanie mknąć
to uśmiech na Twej twarzy
to drżenie serca i Naszych rąk




pozwalam Ci na schodach
zatrzymać spojrzenia moc
wiem! - mam wrócić cały
by obiad z Tobą i z Tobą noc..




miłość jest w każdym calu
i za zakrętem dróg
i nie wyśniłem wcale, że tak będzie
- od kiedy My, poznaliśmy się!




miłość nigdy nie jest nudna
miłość to Ty i ja!
miłość to My!




codziennie ten sam rytuał
codziennie to samo
- jakie to jest piękne, jakie piękne!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz