środa, 10 lutego 2016

..- mój kochany Dziubasie!

przyciąganie nieziemskie
Nasze
Ty wpatrzona we mnie
stoisz na obcasie
i ja nad Tobą pochylony w zachwycie
- och, jakie piękne jest życie!






las stał nieruchomo
drzewo przy drzewie nad Nami
miarowo na wietrze szumiały konary
i igliwie i jesienne liście zamarły w bezruchu
gdy Ty spojrzałaś wymownie
- pocałuj mnie druhu!




przyciąganie nieziemskie
Nasze
i Ty wpatrzona we mnie
stoisz na obcasie
i ja nad Tobą pochylony w zachwycie
- och, jakie piękne jest życie!




usta zbliżały się do siebie natchnione
ja Mąż, a Ty Żona
i szczególne piękno
i słodycz Nas opasła
ach, te słoneczne spomiędzy pni
- światła!




przyciąganie nieziemskie
Nasze
Ty wpatrzona we mnie
stoisz na obcasie
i ja nad Tobą pochylony w zachwycie
- och, jakie piękne jest życie!




najsłodsze pocałunki i takie długie, miękkie
Ty rozpalona cała, mknęłaś duszą na zakręcie
a ja wpatrzony w Twe żródlane oczy
spijałem słodycz...
- rozmarzone Twoje i moje oczy!




przyciąganie nieziemskie
Nasze
Ty wpatrzona we mnie
stoisz na obcasie
i ja nad Tobą pochylony w zachwycie
- och, jakie piękne jest życie!




przyciągnąłem Ciebie do siebie
zaborczymi dłońmi, ach ten Twój kształt kuszący
kibić tak wąska w pasie
urzekłaś mnie, całym jestem Twój
- mój kochany Dziubasie!




przyciąganie nieziemskie
Nasze
Ty wpatrzona we mnie
stoisz na obcasie
i ja nad Tobą pochylony w zachwycie
- och, jakie piękne jest życie!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz