czwartek, 18 lutego 2016

..Ona wie, co to miłość, co to łzy, Ona wie..



jesteś Moją Kobietą
Moją Dziewczyną
i tak niech pozostanie
na zawsze, na zawsze..




moja Kobieta
jest taka zjawiskowa
i moja, moja
moja i taka zjawiskowa..




Jej włosy są miękkie
czarne i takie długie
długie i piękne
czarne, moje i Jej..




a Jej oczy są -
jak turkusowe jeziora
jak błękit nieba, choć czasem
- zielone ma, jak moja kotka!




moja Kobieta!
moja Dziewczyna!
tańczy, bo lubi taniec
lubi życie, lubi śmiech




Ona wie, co to życia szlif
co dobre, co złe..
Ona wie, co to miłość
co to łzy, Ona wie..




ja, kocham Ją ♥
poznałem w realnym świecie
gdzie Razem idziemy
przez życia śpiew i gniew..





Ona jest dla mnie Wszystkim
co powinna mieć dziewczyna!
Kobieta tak zjawiskowa, moja
- moja Miłość! A ja jestem z Nią!