niedziela, 28 lutego 2016

..twój świat mnie kusi





twój świat mnie kusi
niezwyczajnym brzmieniem
mocą strun fortepianu
jękiem


..


na klawiaturze bieli
dopełnimy rozkosz
ty!
klękniesz!


..


i kiedy palce zagłębię w klawisze
kiedy poczujesz jak rozdzieram ciszę
kiedy z rozkoszą rozedrgasz ramiona
ja dla ciebie powoli skonam..


..


twój świat mnie kusi
niezwyczajnym brzmieniem
mocą strun fortepianu
jękiem


..


opiszę nas
na szorstkiej stronie płócien
ja!
przed tobą klęknę!


..


i kiedy kwacz dotknie wątku
tam gdzie zaczyna się coś od początku
i kiedy wątek oblepiony farbą spłynie
dam ci nowe życie




..


twój świat mnie kusi
niezwyczajnym brzmieniem
mocą strun fortepianu
jękiem


..


nagością twoją i mocą koronki
ciemnością, parą rąk
i
orgazmów wrzątkiem


..


i jak Emil Zegadłowicz pisał
a ja w młodości czytałem
"ty, zarzucisz mi na ramiona.."
i miłość Nasza będzie spełniona.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz