sobota, 27 lutego 2016

..TY każdego dnia!

mija noc, nadchodzi dzień
w moich myślach, w tych na śnie
w moich słowach, w tych za dnia
- jesteś TY każdego dnia!







zjadłem śniadanie
gdy rano wstałem
w samochód wsiadłem
i odjechałem




do pracy, za pracą
i bez Ciebie
szukałem drogi
jak słońca na niebie..




telefon płonie już cały dzień
bo ja za Tobą wydzwaniam w dzień
a kiedy wracam do domu już
Ty na mnie czekasz, na talerz - kolację kładziesz




a potem słowa, znów tyle słów
serce płonie, gdy jestem tu
i tak zwyczajnie po całym dniu
blogowe party i ciepło snu..




bo ja bez Ciebie nie mogę żyć
jesteś w mym sercu już nie od dziś
kiedy spotkałem Cię, już wiedziałem
w Tobie szaleńczo się zakochałem




jesteś w mych myślach w dzień i noc
o Tobie prawię cały rok
bo kiedy myślę o Tobie wciąż
czuję się dobrze, jak młody bąk




i kiedy mówię i kiedy piszę
że kocham Ciebie już nie od dzisiaj
to wiem, że kochasz mnie szalenie
- bo wiesz, co to jest wspólne istnienie!





Kocham Cię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz