sobota, 13 lutego 2016

..takie upojne

mówisz, że lubisz i cieszą cię moje prezenty
a ja tak zwyczajnie podchodzę do życia
potrzebujesz, nie masz, więc daję to -
co z wystawy sklepu przez serce wnika..




ostatnio chorujesz i jesteś zmęczona
to przesilenie wiosenne z zimy kona
to My w oddaleniu spotkania w lesie
echo Miłość przed Nami i za Nami niesie..



kocham Cię i Ty masz dla mnie znaczenie
chcę byś była ze mną, takie mam marzenie
Razem czaj spijać będziemy z porcelany, szklanki
Razem maszerować i palić kaganki..




mówisz, że lubisz i cieszą cię moje prezenty
stawiasz je na półkach, oczy robisz miękkie
i co noc mnie czytasz i tulisz do siebie
przy Tobie czuję szczęście, w Twoim niebie!




pij siemię lnu proszę, pij herbatki polne
zioła są magiczne i takie upojne
długie ich spożywanie daje efekt piękna
serce i żołądek stale nimi się upiększa




lubię kiedy piszesz o Miłości Naszej
kolorowe blogi tworzysz sercem nie inaczej
i przez to pisanie, przez te słowa Dobra
Razem wyjdziemy na dwór, aby Siebie spotkać..




lubię Twoje strony
Jesteś dla mnie wszystkim,
i choć mam niewiele, to dam Ci mą duszę
tylko mnie wspieraj i całuj, bo z samotności się duszę!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz