niedziela, 20 marca 2016

Bóg łączy tych, którzy się kochają!



Błękitne niebo może na nas spaść


A ziemia może się rozpaść


Nie obchodzi mnie to jeśli mnie kochasz


Nie obchodzi mnie cały świat


Gdy miłość będzie zraszać moje poranki


Gdy moje ciało drży pod Twoimi rękami


Nie obchodzą mnie problemy


Ponieważ mnie kochasz, mój kochany


 

Pójdę na koniec świata


Przefarbuję włosy na blond


Jeśli mnie o to poprosisz


Zdejmę księżyc


 I ukradnę fortunę


Jeśli mnie o to poprosisz




Zaprę się mojej ojczyzny


Zaprę się moich przyjaciół


Jeśli mnie o to poprosisz


Mogą się ze mnie śmiać


Ale zrobię wszystko


O co mnie tylko poprosisz


 

Gdy pewnego dnia życie Ciebie mi wyrwie


Jeśli umrzesz będąc daleko ode mnie


Nie obchodzi mnie to jeśli mnie kochasz


Ponieważ ja umrę również


Będziemy ze sobą na wieczność


W wielkości błękitu


W niebie nie ma problemów


Czy wierzysz że się kochamy, mój kochany?




Bóg łączy tych, którzy się kochają!


 
 
"Nagle miłość"

Wiatr, który delikatnie wieje
Dziś w nocy zmienia moje przeznaczenie
I czuję, że moje serce zostanie zaskoczone
Jeszcze raz

Teraz życie ma większy sens
Gdy patrzę w ogrom nieba
A cudowny księżyc jaśnieje razem ze mną
Bo zrodzi się…

Nagle miłość, jak morze
Rozpływając się w moim sercu i w mej duszy
I uratuje mnie
To będzie naturalne jak oddychanie
A powietrze będzie mi mówiło i tobie

Teraz wszystko jest inne
Oddycham tobą we wszechświecie
Twe oczy są dwoma gwiazdami
Świecącymi w ciemności

Nagle miłość, jak morze
Rozpływając się w moim sercu i w mej duszy
I uratuje mnie
To będzie naturalne jak oddychanie
To będzie prawdziwa miłość,
która wyleczy moje serce
Zapali światło w mej duszy!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz