sobota, 19 marca 2016

..Boże, choć Cię nie pojmuję


Bądź pozdrowiony  

Panie Boże 

Dzień bez Ciebie 

Zacząć się nie może

  

A więc szybko wstałem 

Dzisiaj z rana 

Spojrzałem na obraz 

Mego Pana

  

I myśli szybko posłałem 

Z modlitwą cichą 

Z prośbą 

- małą 

 

Ach, Boże słodki 

Boże cichy 

Dzień z Tobą zacznę 

- w ciszy!

  

A moja cisza

- dzień zwyczajny 

Obowiązek, obiad

i sen twardy 

 

Jeszcze w południe

msza i spacer 

I Eucharystii bieli -

Znaczek

 

Wszystko to Tobie ofiaruję

w święto

w niedzielę

bardzo mi smakuje

 

Bądź pozdrowiony

Panie Boże

Dzień bez Ciebie

Zacząć się nie może

 

I wciąż powtarzam

tamte słowa

Marcelina uczyła mnie

ich wciąż od nowa

 

Więc jako dziecko

i dorosły

Powtarzam sens tych słów

słodkich:

 
..Boże, choć Cię nie pojmuję

Jednak nad wszystko miłuję

Nad wszystko, co jest stworzone

Boś Ty Dobro Nieskończone..


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz