sobota, 19 marca 2016

♥..by być z Tobą





bez ciebie tak mi żle
więc dzisiaj zostawiam za sobą
pustkę
i szarą smugę dnia i nocy




..ponieważ jestem twoim mężczyzną
a ty jesteś moją miłością
uczynię wszystko by blisko
z tobą być.. z tobą żyć!








ty, tak blisko sercem
ty, tak blisko co noc
w objęciach amora i morfeusza
moja kobieta, moja..




bez ciebie tak mi żle
więc dzisiaj odpalam rydwan czerwony
i do ciebie, do ciebie ukochana
- mknę!




..ponieważ jestem twoim mężczyzną
a ty jesteś moją miłością
uczynię wszystko by blisko
z tobą być.. z tobą żyć!




i w twoich dla mnie
otwartych ramionach
uspokoję się, wytrawię tęsknotę
zrelaksuję się




i ten szept nad ranem
i te jutrzenki promienie zza firanki
i ty i my i amor i morfeusz
piękno głosu bicia serc co łakną się




..bo ty jesteś moją kobietą
przed tobą ugiąłem kolana
poddałem mój bunt twej czułości
i uczynię wszystko by być z tobą


♥♥

- po śmiertelną na ziemi wieczność!

♥♥

..bo Ty jesteś moją Kobietą
przed Tobą ugiąłem kolana
i uczynię wszystko by być z Tobą
z Tobą być.. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz