środa, 30 marca 2016

♥ Jesteś przy mnie

 


♥ Dziś... ♥ Patrzę w Twoje oczy... ♥ Kochanie...

♥ Stęsknione... ♥ I zakochane...
♥ Dlaczego wciąż z wszystkim... ♥ Zwlekałaś?...
♥ Ja wciąż na Ciebie czekałem...
♥ A Ty... nie powiedziałaś... ♥ Mi nic...
♥ Dziś... ♥ Kiedy siedzimy naprzeciw... ♥ Siebie...
♥ Nie potrzeba Nam nic... ♥ Bo Jesteś...
♥ Jesteś moją Jedyną...
♥ Jak piękne są Nasze dni...
♥ A było tak pusto bez Ciebie...
♥ Teraz jest Nam... ♥ Jak w Niebie...
♥ Dlaczego mi nic... ♥ Nie powiedziałaś?...
♥ Przecież wiesz... ♥ Przychodzę tylko do... ♥ Ciebie...
♥ Tak prosto, jak zawsze... ♥ Jak dziś...
♥ Coraz krótsze są dni...
♥ Jesień głaszcze Nam twarze...
♥ Wkrótce zima...
♥ Białe zrobią się pejzaże...
♥ Śnieg zasypie Nasze... ♥ Spotkanie... ♥ Nie!...
♥ Tak nie będzie... ♥ Proszę Cię... ♥ Uwierz mi!...
♥ Dziś... ♥ Twój dotyk delikatny... ♥ Tak czuły...
♥ Moje i Twoje dłonie... ♥ Złączone...
♥ Tak będzie na zawsze... ♥ Jak dziś...
♥ Jesteś przy mnie Kochanie... ♥ I tak pozostanie...
♥ Bo nieważne już nic!...
♥ Bo nie jesteś już tak uparta...
♥ I zaglądasz... ♥ Już w moją stronę...
♥ Będę czekać na Ciebie... ♥ I śnić...
♥ Wszystkie moje... ♥ Noce i dni...
♥ Na Ciebie... na Ciebie... 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz