czwartek, 3 marca 2016

..nie jestem aniołem



nie jestem aniołem

mam diabła za skórą

raz pacierz zmówiłem

potem byłem chmurą

@

miłość w sercu mam pewną

sam nie wiem dlaczego

aniołem nie jestem

diabłu co do tego?

@

język mam ubogi

lubię elokwentnych

piszę wciąż nieskładnie

nie mam weny i puenty

@

o miłościach moich

mógłbym dużo pisać

ale zapomniałem niektóre

czasem tylko wzdycham..

@

gdybym był jak święty

Paweł ten Apostoł

pewnie o miedź dźwięczną

bym się  wsparł, ale.. -

@

- brzmienie dawne prawie

prawie chrystusowe

ja jestem dzisiejszy

i nietuzinkowy

@

nie jestem aniołem

mam diabła za skórą

raz pacierz zmówiłem

potem byłem chmurą
 
(80000)

@

miłość w sercu mam pewną

sam nie wiem dlaczego

aniołem nie jestem

diabłu co do tego?

@
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz