czwartek, 24 marca 2016

♥..- przestań płakać! - chcesz być chora?

kropla łez na twojej twarzy
kropla jedna, potem dwie
dodana, mnożona
i kataklizm na zawołanie, jest!



- przestań płakać! - chcesz być chora?

matematyczne działania
przez życia kark nas zbliżają
nikt nam nie mówił, nie pisał
co za to jeszcze będzie


krople łez jak te z deszczu
na chodnik upadają
i łomoczą o blachę
strach sieją i obawę


proszę cię któryś dzień
i noc i godzinę
- nie płacz, proszę bo ty
nie jesteś płaczliwą dziewczyną


do tej samej szkoły chodziłaś
pewnie gdzie ja bywałem
matematyczne równania, ty
- białą kredą na tablicy pisałaś


a ja z racji wieku
na laby sobie chadzałem
teraz przez ten stan wiedzy
od życia trochę oberwałem


kropla łez na twojej twarzy
kropla jedna, potem dwie
dodana, mnożona
i kataklizm na zawołanie, jest!




- przestań płakać! - chcesz być chora?

proszę cię
przestań bawić się tymi łzami
bo mam wrażenie, że to przeze mnie
i przez to zapoznanie...


ale wiedz, miłość dla Ciebie mam
w serduszku schorowanym
a romantyczny stan, dzielę z Tobą
- bo My bardzo się kochamy...
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz