wtorek, 5 kwietnia 2016

♥..chciałbym


...każda chwila czekania

jest dobra, gdy wróży czar

prowadź mnie, bo bez wahania

pójdę, gdzie Ty, tam i ja!

 

...słowem mnie oczarujesz

a serce sercu podpowie

jak bardzo mnie Miłujesz

i ja opowiem Tobie!

 

zahaczę o czekaniu

pewnie pomożesz mi

dzień zwłoki Nam nie ubędzie

będę ja i będziesz TY!

 

zwrotka za zwrotką goni

słowa liryczne tak

chciałbym Ciebie

- na własność, a Ty?

 

oczarowany Tobą

różami i kapeluszem

mknę za Tobą -

w kolejny wiersz wzruszeń!

 

chwila oczekiwania

tak radosna na dziś

pewnie się Nam przełoży na jutro

jako zaczarowany wiersz!

 

- Chcesz?

od razu odpowiedź Ci dam

dzień zwłoki

nie zaszkodzi nic Nam

 

z Tobą przez życie

nie ważne, czy jutro, czy dziś

czy w słońce, czy w deszcz

Ciebie na zawsze mieć!

 

...nie zwlekaj jednak zbyt długo

niech miłość ta spełni się

chodzimy za Sobą wierszami

niech połączy Nas przez wiersz!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz