poniedziałek, 4 kwietnia 2016

..cykl dnia i nocy..

chce mi się spać
wyłączam mój sprzęt cudowny
i sunę do sypialni sam
położę się półprzytomny




!


leżę przy tobie, obok twego snu
kołdrę pod szyją zapinam
pacierz już ledwie powtarzam w ciąg
usypiać już, och! - usypiam


!


i mija noc, kurantów czas
odmierzany spokojnie
poranka brzask budzi ze snu
ach! - jak wstawać jest cudownie


!


i cały dzień do moich rąk
oraz do zmysłów w działaniach
posyła On, bóg stwórca, duch
ach! - chwalmy boga i Pana!


!

a potem czas dla mnie skrojony
ubarwiam na wirtualnej kartce
wklejam w swój blog
obraz i słowo, wierszem zawarte


!


i ponowny regularny rytm
budzi się w mojej głowie
zmęczone oczy, szczypiąca sól
i piasek, co żrenicę wypala..


!


chce mi się spać
wyłączam mój sprzęt cudowny
i sunę do sypialni sam
położę się półprzytomny


!


leżę przy tobie, obok twego snu
kołdrę pod szyją zapinam
pacierz już ledwie powtarzam w ciąg
usypiać już, och! - usypiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz