niedziela, 24 kwietnia 2016

💕 ...doprowadziłeś mnie do łez.. szczęścia!



💕

List!

💕

💕 Najdroższa💕 Moja Ukochana💕 Ty, co wieczorem💕 Usypiasz obok mnie💕 Pozwalasz na poranne harce
💕 W Tobie mam upodobanie💕 Serdeczność i nauki wszelkie💕 Bo Ty, prowadzisz mnie przez życie💕 Iskierka, po iskierce i w Duecie!

💕

💕 Najdroższa Moja i Jedyna💕 Ty!
💕 Kwiecie skromności, oazo czułości💕 Ty!
💕 Zjawiskowa imieniem nad imiona💕 Ty!
💕 Moja Kobieta!
💕 Dziewczyna!

💕

💕 Kochanie moje, tak prawdziwe💕 Po latach suchych, nieszczególnych💕 Gładzisz mnie wierszem po siwiźnie💕 Słowem Miłości, co pokrzepia, wskrzesza💕 Wiarę, że są takie kobiety - jak TY!



💕 Kocham Cię, tak zwyczajnie - sercem 💕 Skruszonym w walce pracy znoju💕 Teraz w ciszy wyobraźni
💕 - marzenie stało się realne - bo Ty, Jesteś! 💕


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz