niedziela, 3 kwietnia 2016

Weź mnie dziewczyno! Weź!

 
 
Weź mnie dziewczyno! Weź!

Zrób ze mną, co tylko chcesz!

Weź mnie i całuj i krój, ja cały Twój!

 

Ulegnę Ci, bo śniłaś mi się, dzisiaj!

Twe ciało ciepłe od opalenizny

Kusiło mnie, wśród rozrzuconej bielizny..

 

Weź mnie dziewczyno! Weź!

Zrób ze mną, co tylko chcesz!

Ja cały Twój! Król nagi!

 

Zawiąż mi kokardę z moich rąk

Będę Twoim galernikiem

Weź wstążkę, rzuć we mnie agrafką!
 

 
 

Rozchyl me kolana

Wyszarpnij ślimaczka ze skorupki

on dziś Twój, taki śliczniutki! Malutki!

 

Weź mnie dziewczyno! Weź!

Zrób ze mną, co tylko chcesz!

Ja Twój na jawie, Ty na śnie!

 

Zawiąż mi na plecach kokardę z moich rąk

Będę twoim galernikiem

Weź sznur albo wstążkę, rzuć klątwę seksoholika!

 

Ulegnę Ci, bo dzisiaj śniłaś mi się! Śniłaś!

Twe ciało ciepłe od opalenizny

Kusiło mnie, wśród rozrzuconej bielizny..
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz