niedziela, 17 kwietnia 2016

♥..zawsze w te oczy patrzysz...


 


zawsze w Twe oczy patrzę
jawią się żródełkiem
szafirowe, turkusowe
i nadzwyczaj piękne




w Tobie mam upodobanie
muzykę i wiersze
z Tobą spaceruję
Ty dajesz mi szczęście




miłości Nam życzę
codziennie i rano
z Tobą kołdrę trzymam
ciepłą i kochaną




o marzenia wiotkie
jużeście spełniły
że spotkałem Kobietę
o której marzyłem




i Ona w marzeniach
z przeszłości oblekłych
wymarzyła Mężczyznę
z Nim idzie w wieczność




o niezwykły losie
o chwilo tajemna
nie spotkasz miłości
przed miłością klękam




w sercu zatopiony
jak Titanic w morzu
Ciebie los mi podał
za cierpienia zza młodu




w tym niezwykłym świecie
w wierszu wiłej ścieżce
mam jak i Ty szczęście
weż mnie, weż za rękę!




w lesie, między drzewa
między pocałunki
Ciebie ukochałem
jesteś mym malunkiem..




kiedy Cię opiszę
wierszem jak farbami
będziemy na zawsze
w Siebie tu wpisani!




AMO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz