niedziela, 22 maja 2016

..miłość nie jest przestępstwem!

Mój alfabet na serca dnie


Co byś zrobiła, gdybyś wiedziała -

Jak ja po nocach za Tobą tęsknię, tak prawdziwie?
 



Co byś zrobiła, gdybyś wiedziała, jak ja za dnia  -

za Tobą tęsknię w pracy, a potem popołudniami w domu..?
 

Co byś zrobiła..?


Na dnie każdego serca istoty człowieczej

Zapisane są białym atramentem, myśli nasze!

Te w ukryciu na czas dobrych zdarzeń..
 

Co byś zrobiła, gdybyś wiedziała jaki we mnie –

Drzemie dla Ciebie ukryty tam alfabet?
 

Co byś zrobiła..?


Co byś zrobiła, gdybym powiedział Ci

Że miłość nie jest przestępstwem

Że jest nowym światłem życia

Dla kobiet!

Dla mężczyzn!

Dla dzieci!
 

Co byś zrobiła, gdybyś wiedziała

Że miłość nie jest samotnością


Co byś zrobiła, gdybyś wiedziała

Jak ja za Tobą tęsknię?
 

Co byś zrobiła, gdybyś poczuła

Tęsknotę za miłością światła

Lub

- za moją miłością!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz