piątek, 6 maja 2016

♥..pamiętasz Nasze pierwsze spotkanie?



pamiętasz? - była jesień
i deszcz za oknem nie padał
las rumienił liście na drzewach
i internet Nas zbratał




pisałem wtedy wiersz setny
no bo mam ich już tysiąc
na Twój profil przypadkiem
w ten czas zahaczyłem




i od słowa do słowa
pisanych między zwrotkami
wysłałem posłańca co! -
Nas poznał i już tak zostało..




nerwowy jak to już u mnie
bywa od wielu lat
nie chciałem czekać i czekać
- wiatr porwał numeru znak




no i się zaczęło
no i wciąż, wciąż tak trwa
spotkałem Ciebie bo chciałem
godziną spłynął drogocenny Nam czas




ile słów i tematów
ile werbalnych nut
wszystko chłonęły uszy
wszystko to Cud!




obok Ciebie dziś jestem
z Tobą pod ramię idę w las
z Tobą śmiech i nerwy
- dla Nas oszalał różowy świat!




Jesteś moją Miłością
ja Twoją, wiem to co dnia
poranki zawsze Razem, a potem -
to już ciąg zdarzeń z dnia..




pamiętasz Nasze Pierwsze Spotkanie?
- wiem, że pamiętasz je
i smak pocałunku pamiętasz
i ciepłe dłonie dwie







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz