wtorek, 17 maja 2016

♥..stęskniony Ciebie prawie śnię

 
 
Będę Cię szukał w moim śnie

Będę się błąkał w krainie marzeń

Bo Ty, jak motyl wabisz mnie

I tęsknić znów mi każesz

 

Ciebie poznałem w profilu Twym

I w moim, bo wciąż piszesz

Stęskniony Ciebie prawie śnię

Kroki Twe w korytarzu słyszę

 

Jak mam odnaleźć spokój swój?

Gdy teraz Ciebie łowię?

Poznałem, co to wiersza cud

I miłość co zaszalał w głowie!

 

Odnajdźmy Naszych puzzli ślad

Nadzieje i dążenia

Niech miłość wkroczy śmielej w Nas

Pokażmy światu prognozy i marzenia

 

Wciąż Ciebie szukam między linie

Tych wierszowanych składanek

Może mi rzucisz nikły ślad

Bym złożył Nasz obrazek!

 

Będę Cię szukał w moim śnie

Będę się błąkał w krainie marzeń

Bo Ty, jak motyl wabisz mnie

I tęsknić znów mi każesz..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz