sobota, 18 czerwca 2016

♥..erotyk..♥ - ciepło Twoich ust



 

po całym dniu roboczym
kiedy to oczy od­ma­wiają posłuszeństwa
mo­ja zmęczo­na wyob­raźnia
kładzie się w łożu koło ciebie, nocą
pod kołdrą utkaną z gwiazd tysięcy..
ga­niających sierpowaty, złoty księżyc –
na bezkresie nieba..

a on -

przygląda ci się zza stojącej szklanki
z której uno­si się jeszcze herbaciana pa­ra
przesłaniająca twoje młode lico

wyimaginowaną mgłą, zmęczenia dniem..


pochylam się nad twoją twarzą
całując czoło, dając poczu­cie od­da­nia siebie
twoją bez­cenną duszę prze­lewam
do peta bu­tel­ki i stawiam ją, gdzieś obok łóżka
tak na wyciągnięcie ręki, blisko
by ran­kiem spić z niej krop­le twojego wysiłku
nim zno­wu utonę we wspólnym od­dechu

cielesnych oddań dla moich marzeń
niespełnienia, bo -

 
bra­kuje mi ciebie i dzisiaj i wczoraj i od zawsze
znów wzbudziłem przeszłości taflę marzeń
bo bardzo ciebie pragnę, potrzebuję
brak mi twej obecności, świat mój znów rujnuje
brak mi twe­go uśmiechu i dźwięku twe­go głosu
do­tyku rąk... , ciepła kobiecego oddechu,
ciepła twoich ust..
 

gdy jes­teś
gdy jes­teś obok
nie brak mi niczego
nie mu­sisz mnie pytać
wiesz dob­rze, dlaczego!


 
bardzo ciebie pragnę
ale dziś -
brak mi twej obecności
brak mi twe­go uśmiechu
do­tyku rąk... i ciepła kobiecego oddechu
ciepła ust.. i miękkości piersi
delikatnego ciała pełnego wilgoci

 
z tobą chcę tańczyć w pościeli noc całą
spalać się jak feniks
orgazmem dopełniać głębin twego ciała
i dla ciebie stać się - tylko twoim mężczyzną
..mimo zmęczenia
..mimo pragnień
..zasypiać w porcie twego serca
pełnego uczuć miłości i zaufania

 
z tobą chcę tańczyć
spalać się - tylko twoim mężczyzną, być!
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz