poniedziałek, 27 czerwca 2016

♥♥..i ciągle mi czegoś brak



i tak dziś wstałem rano
rozebrałem się z pidżamy
przez okno, jak przez ramię patrzę
- co widzę?


- !


mój świat, cudowny, polski
młodości potargane portki
czupryna jak u murzyna
w lokach, błysk w oczach


- !


mój świat zapamiętałem
okna dziś nie zamykałem
niech wietrzy się mój pokój
z sypialni odwieczny niepokój


- !


i tak patrzę przez okno
mnożę pamięcią wstecz
i widzę psoty, naukę i śmiech
pośród drzew


- !


kartki pocztowe, wiersze
bo o tym wspominam wiecznie
i te niewieście stopy
i warkocz szczerozłoty


- !


młodość, nauka, miłość
i ten Pierwszy Raz!
odurzyłaś mnie na lata
paryżanko, Kobieto, echo..


- !


miłość to kruchy kwiat
jak śpiewa Tedi Nalepa
jak ja czuję
bo przecież flirtuję, ach!


- !


wyblakłe na ścianach plakaty
malowane dla kasy
dziś już są obrazy
z zapachem oleju z płócien


- !


i czegoś ciągle mi brak
takie niepełne wspomnienia
już tyle upływa lat
- a tu miłości prawdziwej, brak!



Amadeusz





http://amando-bloger.blogspot.com/2016/06/chciabym-spotkac-takie-szczescie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz