środa, 22 czerwca 2016

♥..My love, my love


 
 
miłość jak kornik toczy mnie z rana
ten odruch dziwnych prądów i -
energii co porywa i wznosi
do nieziemskich namiętności




miłości - ile jej we mnie, co opływa -świat starań niedoskonałych, kruchych
pragnienia, które w sercu sączy strumyk -
nadziei, co zamarza niepostrzeżenie




miłość - świat dążeń wyobrażni
realnych, romantycznych dążeń
miłość - tak moja i nie moja zarazem
nie chcę wyliczać, bo ugrzęznę
- tyle Was Kobiety, było wespół!




kolejne me poddanie
kolejne Waterloo bez walki
kolejne nie do końca sprawdzone
- bojażnie.. puste bańki.. i niepokochanie




miłość - jak kornik toczy mnie z wieczora
moja dusza i serce, coraz bardziej chora
moje gdybanie i smęty nad ranem
- Kobiety! na co mi to, powiedzcie kochane!?



AMO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz