poniedziałek, 27 czerwca 2016

..Spotykasz kogoś przypadkiem



 
 
 
DLA MOJEJ PRZYJACIÓŁKI

                                     (..................)
                ZAPEWNIENIE O DUCHOWEJ PRZYJAŻNI
                                    Amadeusz


dla Ciebie i o Nas wierszem:


odkryłem Ciebie przed laty

i jestem przez to bogaty
bo Ty masz prawo

powiedzieć mi prawdę o mnie
napisać lub skarcić

wyprostować ten profil
jak ten mój kręgosłup moralny



Gdybyś była blisko

to te róże bankowo
do serca Twojego są dane
A serce czerwone
jak w tytule mego bloga..

Dziękuję, że pojawiłaś się (...) ♥




Przeznaczenie nie istnieje..
Spotykasz kogoś przypadkiem
i tylko od ciebie zależy jak dalej będzie..

świat wiersza - jest marzeniem
cudem miłości - jest drżenie serca
o Was pamiętam, bo spotkałem w realu
obsypywałem kwiatami, pocałunkami, dotykiem..

Wam, Które poruszyłyście moje Serce – dedykuję:
( cytat /j. L. Wiśniewski )
@
Bo Twój i mój świat wyznaczają ludzie
których się spotyka
zdarzenia w których się uczestniczy
i wspomnienia, które chce się mieć...


Przeznaczenie nie istnieje..
Spotykasz kogoś przypadkiem
i tylko od ciebie zależy jak dalej będzie..

 
 
 

1 komentarz:

  1. Przepiękne słowa, życzę Ci magicznej nocy 🌛dobranoc 💕 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń