piątek, 17 czerwca 2016

♥..w wierszach budzę serca mego ciszę!



jesteś w mym sercu
i cóż, że rozstanie
nie potrafię zapomnieć
i wiem, że nic się nie stanie



w poranku, o świcie
co dnia i każdego
synogarlica wabi -
kochanka swojego



i ja też w zapędzie
miałem nim bywać
lecz serce dojrzało
- nie chciało..



mam uczucia do ciebie
i do tamtych co poszły
wolno mi mieć zażyłość
do paryżanki i polki



może to zagmatwane
ale moje, nie nasze
uczucia wciąż mam w sercu
przecież za Wami wierszem płaczę..



mam uczucia dla Was
dla Was moje Kobiety
w pamięci każda leży
i dodaje podniety



porywacie me myśli
wspomnienia i lubości
z każdą wątek początku
i wątek pięknej miłości



słodycz mam w moim sercu
pamiątkę żeście były
wierszem Was opisuję
jak związek ciągle żywy



kocham Was, choć już milczę
nie wydzwaniam, nie piszę
ale ubogacony Wami
w wierszach budzę serca mego ciszę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz