sobota, 25 czerwca 2016

♥♥..Wena, która napisała - AMO uśmiechnij się!





 
 

odkryłem Ciebie przed laty
i jestem przez to bogaty
bo Ty mnie wskrzesiłaś
do życia od nowa wczoraj!


♥♥

napisałaś - "uśmiechnij się AMO"
jak pięknie brzmi ten tytuł
sprawiłaś, że znowu mam "wenę"
- dla Ciebie będę!


♥♥

Oboje wiemy, że troski zbliżają
dają "power" zaufaniu, jednoczą łzy
wiem, bo już przez to przeszedłem
dasz radę, uwierz


- bo radość pojawia się w Twym sercu
gdy patrzysz na prawdziwe kaczki!


♥♥

napisałaś - "uśmiechnij się AMO"
jak pięknie brzmi ten tytuł
sprawiłaś, że znowu mam "wenę"
- dla Ciebie będę, będę ♥ !


♥♥

Oboje wiemy, że troski zbliżają
dają "power" zaufaniu, jednoczą łzy
czas leczy rany, będzisz szczęśliwa
oddychaj różowym powietrzem uczuć


- i kochaj, kochaj, kochaj...!
- bo masz kogo...!


♥♥

odkryłem Ciebie przed laty
i jestem przez to bogaty
bo Ty mnie wskrzesiłaś
i napisałaś  - AMO uśmiechnij się! ♥




..uśmiecham się do Ciebie moja Weno!


Amadeusz.
DZIĘKUJĘ!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz