środa, 20 lipca 2016

♥..dla mnie będziesz zawsze wierszem pisanym



na brzegu łóżka siedzę
na kolanach zeszyt trzymam
i żelowym piórem na kartkach piszę
w myślach Ciebie przybliżam




oczy moje rozmarzone nocą
Twoje usta wypięknione, koszą
ubarwione kolorytem szminki
tej co kiedyś Ci dałem, takie upominki




słowa rozpamiętywania w słowa ubieram
kropki, kreski wrzucam, o Ciebie się ocieram
z Tobą słodycz miałem, tworzę nową zwrotkę
byłaś mi pieszczotą i tym moim "oczkiem"




w Tobie słodycz płynie, nawet w wyobrażni
widziałem, nie widzę, to skutki bojażni
kocham, choć Cię nie ma, nie widziałem nocą
o Nas rozprawiają na G+ i zapewne plotą




wypatruję oczu, za dżwiękami biegam
pachniesz mi tak młodo, mam ja w czym wybierać
ile razy w nocy i tak po północy
czułem, że nadchodzisz i czułością brodzisz



 
 


piszę moje wiersze i układam rymy
wciąż wspominam którąś, Ciebie nie pominę!
i tak od północy, do samego rana
- pacierzem się stałaś, Ty moja ukochana!




już ustami Ciebie karmię, do sutków się zbliżam
w Tobie pokuszenie, nadal takie żywe
w marzenia się rzucam, jak na fale morskie
popłynę za Tobą, gdzieś w Polskę




i wciąż o Tobie mam nocne majaki
te radości, co przyszły i minęły z czasem
dla mnie będziesz zawsze wierszem pisanym
- ciągle się nim wzruszam, choć Siebie nie mamy...




autor - Amadeusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz