piątek, 15 lipca 2016

♥..echo, o Nas historię poniesie!



słodyczą ust Twoich
syciłaś mnie w lesie
Twoje oczy patrzyły -
na przyszłość co ona przyniesie..?




i choć dawno to było
choć smak pozostał nikły
w Tobie mam moje wiersze
ubolewnie w rymie przyszłym




nie wrócisz mnie do siebie
rubikonu już nie ma
wysycha Nasza rzeka
choć deszcz, leje się z nieba




o moje ubolewanie!
pędzący tabun koni!
migoczące przedsionki -
do Twojej podanej mi dłoni




nikt Nas sobie nie dawał
wierszem Oboje pleciem
Ty piszesz o tęsknocie
i ja też, przecie!




słodyczą pachną poranki
Twój głos słyszę na schodach
do Ciebie z oddali się modlę
bez żadnego przymusu




wiesz, że Cię kocham
lecz słów już zabrakło w lesie
jesienne liście opadną
echo, o Nas historię poniesie!




autor Amadeusz 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz