niedziela, 31 lipca 2016

♥..i tej Miłości nie potrafię zgubić




dzisiaj zamarzyłem o Nas
szara myśl stała się różowa
Twoje oczy pełne blasku
- czekałaś na mnie na przystanku!




i te serduszka, które widzisz
to od Ciebie mam w prezencie
marzyłem o Twoim w Naszym lesie
- gdzie las, echo o nim adres niesie?




otulam Nas płaszczem z marzeń
wtedy o Tobie mam masę zdarzeń
Twoje dłonie - jak całowałem..!
i usta, które zniewalałem..!




zapach perfum Twego ciała
i noc sylwestrowa, co Nas ku Sobie pchała
i tej Miłości nie potrafię zgubić
- bo Ty jesteś Wierszem, który lubisz!




rozmarzyłem się dziś o Tobie
bo to takie nieodległe pisane listowie
to czar spotkań randek w południe
i nocne zasypianie wspólne..




i te serduszka, co zwrotki dzielą
są Naszym pięknem w niemym stylu
i jeszcze słyszę Twoje słowa
- "kiedy mnie pocałujesz, Chłopczyku?"




otulam Nas płaszczem z marzeń
czasem na śnie Nami się bawię
i liczę Twoich łez kropelki
czuję jeszcze płomień iskierki - wspomnij!




dzisiaj zamarzyłem o Nas
szara myśl stała się różowa
Twoje oczy pełne blasku
- czekałaś na mnie na przystanku!



autor - Amadeusz