piątek, 8 lipca 2016

- jesteś moją Przyjaciółką i w G+ Królewną!

dedykuję - ♥♥..Wenie, która napisała
- AMO uśmiechnij się! 
 
 



stanąłem na Twojej drodze
serce zadrżało
popatrzyło w oczy
zawrzało


i teraz pomalutku
teraz pokryjomu
idzie samotnie do siebie
do domu


wierzę
w to, co piszę
i to wiem napewno
- jesteś moją Przyjaciółką i w G+ Królewną!


Amadeusz -
wyobrażam sobie
jak patrzysz na prawdziwe kaczki
 
 
 
 
i udostępnił go w kolekcji
 
 
 
Deszcz i łzy
Deszcz i łzy są takie same
Ale w słońcu musisz
Grać
Kiedy płaczesz w zimie
Możesz udawać
Że to tylko deszcz

Jak wiele razy widziałem
Łzy płynące z Twoich niebieskich oczu

Deszcz i łzy są takie same
Ale w słońcu musisz
Grać

Daj mi odpowiedz miłości
Potrzebuje odpowiedzi miłości

Deszcz i łzy w słońcu
Ale w Twoim sercu
Czujesz tęczowe fale

Widać zarówno deszcz i łzy
Bo w moim sercu nigdy nie będzie słońca
Deszcz i łzy są takie same
Ale w słońcu musisz
Grać
 
 

 
(myślę o Tobie, dasz radę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz