poniedziałek, 18 lipca 2016

♥.. - malarza Ci potrzeba, by Sercem sięgnąć Nieba




 
usilnie mnie kusisz
 
usilnie skłaniasz ku Sobie
 
to piękne uczucie
 
tak czuć
 
tak zadurzać się
 
w sobie


 
_przecież mnie nie znasz!
 
_przecież tyle niewiadomych!
 
a moja kwarantanna w proch się obróci

- czy to kolejny zawrót głowy?
 
 
stęskniona!
 
stęskniony!
 
uczuć z młodości
 
i z dojrzałości - spragnieni!
 
sobą na odległość
 
odurzeni!
 
 
ach, uczucie!
 
co przychodzi nagle!
 
wszystko kwitnie!
 
Niagara -
 
na kaskadzie burzy się jawnie
 
a ja za Tobą biegnę
 
dziś wyjątkowo
 
w jednym bucie
 
 
uratuj mnie!
 
mój świat!
 
moje marzenia!
 
miłości _ jam nie wart

by być z Tobą! _ dla Ciebie!


 
puść mnie
 
niech
 
wolność poczuję
 
i smak i zapach Ciebie!
 
 
AMO
- dedykuję
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz