czwartek, 28 lipca 2016

♥..niezależnie od pory dnia, tęsknię za Twoją miłością

 

tęsknię za Tobą
tęskni moje serce!
tęskni -
w sen jeden!
tęskni -
w setny dzień!
tęskni -
w milionową noc!
tęsknię
za Tobą..





dni mijają
a ja z rozpaczy
wyrywam spokój jak włosy
z rozpalonej głowy
niezależnie od pory dnia, tęsknię
tak tęsknię -
za Twoją miłością
Miłością nie tak obojętną, bo Naszą
tak tęsknię, a łzy spływają
w otchłań pustki



 


tęsknię za Tobą
wspominam czułość jaką mi dałaś
serce i jeszcze raz serce
tęsknię do Naszej miłości
radości Twoich oczu
Miłości jaką wziąłem od Ciebie
spod brzegów kołdry
na wyspie niewyspania
za tęsknotą
tęsknotą do Naszej Miłości





tęsknię za Tobą
tęskni moje serce


tęskni
w sen jeden!


tęskni
w setny dzień!


tęskni
w milionową noc!


tęsknię
za Tobą..





autor - Amadeusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz