piątek, 22 lipca 2016

♥..perła!

motto z JLW(cyt)
 
*ważniejsze niż miłość jest to, co po niej zostaje*
 
 
 

 

zanurz się we mnie
zanurz, tak wołasz
przygarniasz do siebie
me nagie ramiona




i za włosy czuprynę moją
w siebie wtapiasz
pragniesz tego, co i ja
przy tobie nie zachrapię




między brzegiem pucharu
a zwieńczeniem łona
twoja dla mnie perła
różowa, nabrzmiał, rozchylona




i głodnymi palcy
jak złodziej dotykam
kradnę twój spokój
nie pozwolę zasypiać




zanurz się we mnie
zanurz, tak wołasz
przygarniasz do siebie
me nagie ramiona




i owładnięci sobą
do woli
w tej wirtuozerii
nurzać będziemy się w swawoli




- ach, uduszę się
między udami twymi
tylko mnie nie oddalaj od siebie
- Dziewczyno!




i to piękne zwieńczenie
od wilgoci pełne
moje jest wykrzyczę światu
w czas pełni!




usta ociekają,
zęby z lekka gryzą
czuję jak mnie drapiesz
ach! jak ty mnie ożywiasz




dyrygentem czasu
jest wzwód, co się pręży
rozchyl swe kolana
jak najprędzej




w tym tańcu całuśnym
w pieszczocie niebiańskiej
wejdę w korytarz czuły, pulchny
tobą zawładnę!




jakie to są czułe
jakie piękne skłony
grzbiet wyginam nań
nad tobą pochylony




i jak samiec alfa
do celu docieram
wrzątkiem spryskam wnętrze
do serca energią docieram




kochaj mnie i całuj
drap te moje członki
zamorduj z miłości
za ten czas wyjątku!




i ta twoja perła
wciąż mi w oczach bawi
w sercu i na plaży
w pościeli się smaży..






i za włosy czuprynę moją

w siebie wtapiasz


pragniesz tego, co i ja


przy tobie nie zachrapię



 
zanurz się we mnie

zanurz, tak wołasz


przygarniasz do siebie


me nagie ramiona




autor - Amadeusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz