wtorek, 19 lipca 2016

💕 .. Syn i ojciec, we Dwoje..




 
Kiedyś Nas było Troje

Lata minęły zostało Dwoje

Teraz o ilość już się nie boję

Bo ojcostwo jest tylko moje!
 

💕
 
 
Dałem Ci miłość i serce moje
 
Czas pracy i rozrywki, liczne niewiadome
 
Nocki i poranki budziłeś krzyku niepokojem
 
Tuliłem, huśtałem, byłem wszystkim, lekarzem, spokojem
 
 
💕
 
 
Dla mnie dziś wyrosłeś z dziecka
 
Masz zarost Mężczyzny, rosła sylwetka
 
..a historia Nasza - jest z wartości piękna!
 
..inna, trwała i nie we wspólnocie z małżeństwa
 
 
💕
 
 
Mam w Tobie wsparcie
 
I łzy szczęścia, ojca
 
Tyś dla mnie cudem
 
- poczęcia!
 
 
💕
 
 
Dla Ciebie
 
mógłbym brata Ci urodzić
 
..bylibyśmy z Amadeuszem w Trójkę
 
Szczęśliwi i zawsze młodzi
 
 
 
a tak tylko wspominam gorzkie życie
 
Które z Tobą Synu przeżywam należycie
 
 
💕
 
 
Ty, jesteś moją największą Miłością
 
Ciebie lubię szalenie, po ojcowsku
 
O tym wie każde stworzenie
 
Bo na Ciebie czekałem
 
Wrzesień cały
 
Mój pieszczoszku doskonały
 
Wyhodowany na zielonym groszku, cierpliwości AMO
 
 
💕
 
 
autor - Amadeusz
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz