czwartek, 4 sierpnia 2016

♥..Bo moje kobiety są piękne, zmysłowe

Oil Painting by Thiago Moura Januário


Bardzo piękny obraz
Bardzo zmysłowa kobieta
Bardzo, to mało powiedziane



Bo moje kobiety są piękne


Te w wierszach zawarte i w sercu
Kocham Je bez wyróżnień

Kocham i Te w przyjażni poznane
Kocham i Te, co kiedyś całowałem




Te, które w ufności serce mi oddały

Ale taki niestały jestem dla Tej Jednej wybranej
Błąkam się jak czarna chmura na błękicie nieba
I szukam i wołam i nie znajduję wcale.. portu serca




Bo kobieta to Miłość
A miłość to Kobieta i wciąż mnie nurtuje
I w tych zwrotkach zawieram ją stale




Ach, kiedy odnajdę ten Kwiatuszek niewieści
Ustatkuję życie i rozum i romantyczne zapędy
Życie jest takie piękne, czasem puste, niczyje lub zajęte



Bo moje kobiety są piękne, zmysłowe


Te w wierszach zawarte i w sercu
Kocham Je bez wyróżnień

Kocham i Te w przyjażni poznane
Kocham i Te, co kiedyś całowałem





autor - Amadeusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz