wtorek, 16 sierpnia 2016

♥..- bo to, takie przyjemne



nie chciałaś przyjażni
wybrałaś miłość
ja nie chciałem
- dotyku!



bo dotyk, to miłość
a miłość chodzi ze łzami
cóż z tych spacerów
- legły gruzem za nami!



doświadczyłem w życiu
wiele wzajemności
najlepsza była przyjażń
- nadal ją mam dla ludzkości



każdy dotyk słodki -
na początku bywa
czasem poszybuje chłopak
czasem też dziewczyna



kiedy nierozważnie
wpadamy na siebie
zapominamy o sobie
wszystkiego powiedzieć



i gąszcz zdarzeń z nocy
tokowania dzienne
pochłaniają bardzo
- bo to, takie przyjemne



a życie do przodu
wóz frasunków wiezie
porozrzuca po drodze
zaboli czasem, nieprzyjemnie



czas już się wypalił
jak jesienne trawy
ptaki odleciały
ustały zabawy



nie dane nam było
powiązać początku
środek był niewypałem
mimo to, trzymaliśmy się wątku



romantycznie piękne
skuszone pragnieniem
zgubiło nas sobie
- pękło wraz z sumieniem!



ps.

..miłość jest piękna
ale trzeba mieć wolność w sobie..
..każde swój wózeczek, targa przy boku..
stop! koniec bajania o pani i panu..



Amadeusz, autor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz