wtorek, 9 sierpnia 2016

♥..Bryka. Lala. Deko tła



Kiedy patrzę na to zdjęcie
Uśmiech barwi moją gębę
Bryka, Lala, deko tła
Ile wejść to zdjęcie da!?


🚗🚕

A gdy wiersz posyłam Wam
Czyta go tylko kilka Pań
Plusów parę dla zasady
Tak tworzymy dla zabawy...


😎

Amadeusz, autor


PIĘKNO KOMENTARZA

Zdjęcie profilowe
Ewa P
W takim razie wbrew zasadom dzisiaj komentuje hehehe
Świetna rymowanka!!! Bryki za dużo nie widać, ale Lala ulalala :)))
 
Zdjęcie profilowe
Amando Amadeusz
 
Brykę wolę, choćby starą
I czerwoną i tą małą
Bo urzeka mnie ta blacha
Wozi mnie_ tam gdzie chcę!
🚗
Tło też cenię, bo pogodne
Gaik mały, las przygodny
Zieleń, morze i jeziora
Tło ma cenę jak przestworza
🍀
Lala dzisiaj, jutro nie ma
Spokój lubię i doceniam
Lale młodsze są jak sztorm
Wolę starsze, cichą toń
💃
A czas leci wciąż przed nami
Ja doganiam go wierszami
Brykę biorę, ziemi tło
_a kobieta?  To inne tło...
📝
(rotacja Lal zbyt duża, by wiersz o Nie przedłużać)
😎
Amadeusz, autor
 
Zdjęcie profilowe
Śmiałam się od ucha do ucha i miałam niezłą gimnastykę brzucha :)
Miłego dnia Amadeusz :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz