niedziela, 14 sierpnia 2016

♥..całusa mi z dali posłałaś

 
Dla mojej - Przeszłości
 
 
@
 
siedziałem przed laptopem
gdy nagle zjawiłaś się Ty
i wtedy słowo samotność
zmieniło się w słowo My
 
@
 
patrzyłaś na mnie z zachwytem
dotknęłaś lekko mej ręki
cicho powiedziałaś przy tym
dzięki Tobie miły, dzięki
 
@
 
spytałem, za co dziękujesz
przecież nic ci nie dałem
nawet mnie nie całujesz
dopiero Ciebie ujrzałem
 
@
 
dziękuję Tobie –
za Twą niezwykłą urodę
i że za Twoją przyczyną
zabiło serce już niemłode
 
@
 
gdy słowa te powiedziałem
poszłaś znów swoją drogą
całusa mi z dali posłałaś
zostawiłaś pustkę srogą
 
@
 
znów siedzę samotnie nad kompem
lecz wierzę, że jeszcze powrócisz
zostaniesz na zawsze ze mną
i nigdy mnie nie porzucisz
 
 
 
 
Amadeusz, autor
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz