piątek, 19 sierpnia 2016

♥..cudowne chwile zapomnienia


 *zapytaj mnie raczej, o moje marzenia*
 
 
 
 

Amadeuszu!

witam Cię sercem
rozumiem i cieszę się
że zaistniałeś w moim życiu



jesteś balsamem dla mojej duszy
radością dla serca, nie wiem dlaczego tak się dzieje
dobrze mi w tym nieznanym cudownym świecie



ponad chmurami, jak ptaki w górę wzbijemy się
zobaczymy z bliska gwiazdy
w tym naszym wspólnym śnie marzeń



życie jest takie krótkie i skomplikowane
cieszmy się tą chwilą, która nam się przydarzyła
gorąco cię pozdrawiam



ja rozumiem, że czasami jest taka chwila
że stajemy pod znakiem zapytania
co dalej  i często nie mamy odpowiedzi, znam to



tu, w tym świecie jesteśmy Ty i ja
i cudowne chwile zapomnienia o wszystkim
czasami chciałoby się zostać tu na zawsze



wiedz,

że jestem od dawna, od zawsze
blisko Ciebie 



podobno takie początki, wróżą coś pięknego
 
(nie jestem autorem wiersza. A_A),