wtorek, 23 sierpnia 2016

♥..dla Ciebie, wiersz na szóstkę!


A gdybym tak Wenę o pokuszenie prosił
_czy tworzenie wspólne, jest słodem?
😎💫
Amadeusz

w poczet tego wiersza 
Tobie dedykuję kolejny
 

 




zasłuchałem się w Twoim głosie
tak szczególnie brzmiącym
tak bardzo i aż nadto
mnie porywającym




tak nadto, raz jeszcze to wpiszę
bo choć lubię i pieszczę moją ciszę
to ten Twój głos, porwał mnie i uwiódł -
mocą werbalnych polubień




prawie czułem
jak będziemy się oddalać
bo w Tobie są inne, nieznane jeszcze
- dźwięki, energie i wibracje




i furtka otwarta
i wiatr za oknem wieje
i echo lasem idzie, zbiera grzyby
czasu nie widzi, do Nas się śmieje..




pewnie poczułaś, oddaliłem się by wrócić
z siłą, do rozbicia muru przed Nami
bo Ty mnie kusisz rymami
jak ustami..




i choć nie wiem wiele
to chcę -
pieścić rozedrgane powietrze
pomiędzy Nami..




Amadeusz, autor
KOLEKCJA
serce moje rozmarzone - my heart dreamy
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz