niedziela, 7 sierpnia 2016

♥..dla tej Weny_wiersz mój nie przeminie



Niedziela za oknem
W oknie słoneczko
Na niebie chmurka
Na talerzu jajeczko




Promyk mnie mizia
Ja w pościeli leżę
Wierszem się czeszę
Do Ciebie się śmieję




I poranny chłodzik
Muska mnie po szyi
Nic nie jest tak piękne
Jak niedzielne chwile




I leżę, oddycham
I wiercę się w sobie
O Tobie też myślę
O tej białogłowej




Tak czasem z tęsknoty
Wierszem się bawię
Bo bym Ją być może
Pocałował w zabawie




Niedziela za oknem
W oknie słoneczko
Na bezkresnym niebie
Białogłowa i moje jajeczko!



Amadeusz, autor 

Dla tej Weny
Dla Jedynej
I tej Pierwszej
_wiersz mój nie przeminie ❤
 
 

PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
 
10:52
 
Piękne, nie mogę się z tobą równać 😊
pozdrawiam serdecznie
I życzę miłego popołudnia 😊
 
.............................................................
 
 
 
12:13
 
Buenos días amigo ASPe!
Muy buen poema.
Un abrazo grande y que pase un muy hermoso día!
😀🌻🍀
 
Dzień dobry przyjacielu ASPE
Bardzo dobry wiersz
Wielki uścisk i miłego pięknego dnia, życzę!
😀🌻🍀
.......................................................................
 
13:26
 

Ucałowania dla mojej Przyjaciółki, María Alejandra.
Serdeczne pozdrowienia z serca przyjaciela ASPe.
Dziękuję za piękny komentarz i ocenę wiersza
😘😀😎✋👥💬💕
Amadeusz 

 
 
 
 
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz