środa, 31 sierpnia 2016

♥..Kwiaty zakwitną niebawem





On napisał do Niej:
 
 
Poranną rosą
Pewnie biegasz boso
Krążenie stopom wzbudzisz
Mnie do wiersza pobudzisz

I jak z młodości pamiętam
Po zielonej trawie
Niedaleko rzeczki
Rosły porzeczki

Strumyk wił się śmiały
Mnie z zachwytu wyszły gały
Bo poranna rosa pobudza do życia
Każdego urwisa, Ciebie i mnie

 
 

 
 

Ona odpisała do Niego:
 
 
Pięknie piszesz...
 
Pozwól, że i ja się odwdzięczę :)

Pozdrawiam

 
🌺 🌺 🌺
 
 
 
On napisał do Niej:
 

Są takie słowa
Z życia wyjęte
Są niebezpieczne
Jak to w zakręcie

Bolą te słowa
Gdy masz wrażliwość
Gdy zbyt zaufasz
I dodasz tkliwość

Nikt Cię nie ostrzegł
Chociaż widziałaś
Ale nie wszystko
To zrozumiałaś

Ja też naiwny
W miłość spojrzenia
Wierzyłem długo
Miarą cierpienia

Lecz przyszedł dzień
Godzina wybiła
Zniszczyć mi przyszło
_słowo Rodzina

I wybawieniem
Jest mi po latach
W wolności z uśmiechem
Na sercu latać

Więc na post'scriptum
I Tobie radzę
Zrób co masz zrobić
_rozstań się z gadem

Poczujesz życie
Jakby od nowa
I uważaj na następnego
Masz być silna, twarda, gotowa!
 
 
Ona odpisała do Niego:
 
 
Aż miło się Ciebie czyta :)
Piękne wiersze :)
Wyzwanie podejmuję
:)

 
🌹🌹🌹
 
Wiersze się pojawią :)
Kwiaty zakwitną niebawem :)

Duet_Ona_i_On :)
 
 
Duet_Ona i On, Amadeusz, autor
 
 
 ..[1].jpg
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz