środa, 31 sierpnia 2016

♥..List Ci napiszę



List piszę do Ciebie z rana
Moja głowa jest Tobą przebrana
Serce nasycasz odżywką miłości
Ty jesteś, Ty w wierszu mym gościsz


💋

I choć jeszcze karteczka na stole leży
Ja Tobie Najmilsza napiszę moim pacierzem
Modlitwę czułości, bo Ty zbawieniem moim
Bo Ty wszystkim jesteś o Ciebie się boję


🌷

Nigdy nie czułem tej radości błogiej
Gdym Ciebie poznał, Tobą się oswoił
Twoim rycerzem jestem i pisarzem cichym
W Tobie mam nadzieję i niebiańską ciszę


😘

List Ci napiszę lub opiszę Nas Razem
Bo Ty dla mnie jesteś każdym wyrazem
Bo miłość i przyjaźń mam w Twoim sercu
Odpisz mi jak przeczytasz list, mój wieszczu...


😎
Amadeusz, autor

 
PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
Bardzo ładnie Ty tworzysz z rana
Gdy Twa głowa jest nią przebrana
Ożywia Twoje serce kochliwe
Na miłość panien zewsząd wrażliwe
Na zabój kochasz wszystkie kobiety
Wciąż szukając nowej podniety
Lecz znajdujesz brak wzajemności
W każdej odkrytej nowej miłości....
moje pisanie z rana dla Szanownego Pana
Amadeusza z wyrazami podziwu dla jego pisania...
Helen
 
 

Tylko porannie, bo potem obowiązki odrywają od "różowego nieba"
Pozdrawiam plusikujących  :)) 
 
.......................................................
 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz