piątek, 26 sierpnia 2016

♥..na przyjaźń mam być gotowy!

A gdybym tak Wenę o pokuszenie prosił
_czy tworzenie wspólne, jest słodem?
😎💫
Amadeusz
 
dedykuję - JUTRZENCE
♥..stałaś się wierszy moich ozdobą
kolejny w poczet tego wiersza
 
 
masz takie oczy ciepłe

przepojone źródłem czystości

i włosy dawne kolory

moje, a teraz srebrne


masz takie oczy gorące

chcesz spotkać ten stan, _co szukam

ciszę i powiew wiatru

i Kogoś, kto nie oszuka


masz w sobie magnes

co stale sprowadza Nas ku sobie

ścieżki życia rozległe

Każde z Nas to opowie


nie skrzywdzę, nie uwiodę

choć trudno jest mi zawierzyć

obcy Mężczyzna, zagadka?

- jak obcemu, zawierzyć?


w mym życiu zagadek wiele

i spotkań różno wiekowych

pamiętam Wrocławia tło

gdy dzieckiem biegałem sobie


- Przyjaźń podał mi starszy Pan

a lat miał wtedy dziewięćdziesiąt jeden

słuchałem jak mi kładł -

swoją wiekową wiedzę


i razem po bułki szliśmy

prowadziłem Go trzymając za ramię

bo wiek robi swoje

oczy jego już nie tak, patrzały


profesor mądry wiedzą

i doświadczeniem życiowym

nauczył i mi przekazał

że na przyjaźń mam być gotowy!


darmo dostałem od życia

wiele nauk, miłości

wszystko to, co pamiętam

rozdaję dla Przyjaźni z miłości


więc kiedy patrzę na zdjęcie

co mi z Serca już dałaś

niczego nie zniszczę, wiesz przecież!

- bo Przyjaźń Nas Sobie, podarowała!


..Dla Jutrzenki, Amadeusz, autor i przyjaciel - dedykuję
OBRAZ OLEJNY.AUTOR_AMADEUSZ/ ASPeN
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz