środa, 10 sierpnia 2016

♥..na stacji kolejowej Bydgoszcz


 

stoję i czekam
jak to w zwyczaju
pociąg nadjedzie
musowo w maju!


jeszcze godzin dwie
- i będziesz!
czekam, czekam,
jak to przyjemnie!




takie jest miasto
stacja i kolej
w nim mam wspomnienia
w nim jest Nasz hotel


Nasze spotkania
me delegacje
Ty jesteś ze mną
- chodżmy na stację!





w tym mieście
serce me rozkochałem
byłaś Pierwsza
Pierwszą, wszystko nazwałem!


i w Tobie miłość!
i w Tobie piękno!
serce mnie Twoje
- bardzo urzekło!




lubię, gdy nocą
sen mój przyzywam
z Tobą spotkania
trwałe odbywam


lubiłem czekać
na Twoje przyjścia
Ty, dla mnie szczęście
- to rzecz oczywista!




i w tej lubości
oraz tęsknocie
oczy Twe widzę
szafirowe, w oprawie złote!


- Tyś ma blondyna
włoszka i polka
biografię stworzę
od serca środka!




Amadeusz, autor - Dedykuję Tej Pierwszej  ♥ AMO



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz