czwartek, 25 sierpnia 2016

♥..stałaś się wierszy moich ozdobą


A gdybym tak Wenę o pokuszenie prosił
_czy tworzenie wspólne, jest słodem?
😎💫
Amadeusz


 
dedykuję - JUTRZENCE
kolejny w poczet tego wiersza




pachniałaś tak malinowo
wszystko w Tobie na zdrowie
stałaś się wierszy moich ozdobą
przyjacielską wymową



i w zielniku na stole
przewracam kartki zdań
pokrzywę na włosy weż
nawet dodaj do dań



i rumianku zaparz
z tej lipcowej herbatki
doceń to, co już wiesz
o Naszej malinowej chatce



gorączki miną wszelkie
ona Ciebie rozgrzeje
rozkocha drżące serce
- weż jeszcze, śmielej!



a z lipowej gałązki
pszczoła doń się śmieje
przemnóż i podziel dokładnie
lipowy miód się poleje



a rankiem, abyś chrypki
nie miała tak jak zwykle
doleję do kubka wody
rozmieszam z miodem, podam
- pij na zdrowie!



i o lnie nie zapomnij
w tkaninie przepleć nici wątek
a osnową wiersz będzie,
polepszy humor Tobie na początek



i w tym zakochaniu do ziół
przystrój w ogrodzie stół
słowik tam będzie leciał
- bankowo, zawita!



cieszę się, że ten wiersz
nie o miłości jest
bo w nim tyle słodyczy
co przyjaciółka policzy



ja - w Tobie mam Jutrzenkę!
doświadczoną panienkę
i wiem, że liczyć możesz na czas
- spędzania ze mną, na wiele godzin!



bo to się wszystko tak zaczyna
widocznie Nasza nastała godzina
Ty, do życia się bierz
- ja napiszę kolejny wiersz



spojrzenie ciepłe ślę
dla Ciebie, dla Przyjaciółki
w borówkach i w jagodach
odnajdziemy Siebie, mówiły jaskółki..



Amadeusz, autor
 
 


4 komentarze:

  1. Nie potrafię zrozumieć , dlaczego nie odpowiedziałeś . Podobają mi się Twoje wiersze , poezja , Twój profil ,ale nie zamierzam się narzucać , ciekawi mnie tylko dlaczego miły Amadeuszu ? Jest mi po prostu przykro . Muzyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj tajemnicza istoto! Vel Zosia, vel 🎼 Muzyka. Już sama widzisz, po co komentarze są zablokowane. Przed osobami które nie mają aktywnego z G+ profilu i narażają mnie na wpisy czasem niezgodne z przesłaniem wiersza. Muszę bronić mojego dobrego wizerunku w blogach i na G+ . Twoje wpisy widzę i czytam od mojej strony, gdy Twoja treść jest zgodna_ wkleję natychmiast. Flirciarzy i narzucających się kobiet nie toleruję, dlatego bariera moderacji komentarzy jest włączona z dobrym skutkiem. Załóż Profil i pisz otwarcie na G+ komentarze pod moimi materiałami, wtedy nie będziesz miała problemów _Zosiu vel Muzyko. Amadeusz właściciel wierszy na 5 blogach Pozdrawiam Istotę tajemniczą. ☺ – dotyczy posta: 💕 💕 ...dziś nie mam ochoty na ten Dzień Złoty..

      Usuń
  2. Witaj Amadeuszu W Twych wersach słońce i gwiazdy przyświecają, niczym perły świecą nam nad głową… Każda chwila każdy dzień jest jak piękny życia sen, nic nie wróci drugi raz, więc doceniaj to co masz, ciesz się tym co radość daje i w pamięci pozostaje. Życzę, Tobie wspaniałego Nowego dnia ze słoneczkiem . Muzyka jest moją największą miłością , dlatego tak się nazwałam .Moje serce i uczucia otwieram na YouTube w piosenkach które śpiewam są piękne , staram się je przypomnieć i tam otwieram swoje serce ..., . Życie to wiersz, pełen snów Wypowiedzianych jednych tchem… Zycie to proza, historia dzień po dniu, zapisywana wciąż od nowa Cieplutko pozdrawiam , uśmiech zostawiam , 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Amadeuszu pozdrawiam Cię bardzo cieplutko . Dzień mija za dniem , a my ciągle w tyle , szukamy wczorajszego dnia , wracamy do naszych wspomnień . prawda jest taka , że tam gdzie się zatrzymamy , dopada nas nasze życie...
    Moje serce – to muzyka, ona zawsze we mnie wnika. Nutki dusza pokochała i nic więcej już nie chciała…Gdy mnie smutki otulają i marzenia zabierają. Ona zawsze przy mnie trwa, nawet w moich ciemnych snach… Muzyka – to wschodzące słońce, która rozjaśnia oczy płaczące. To miłość, która kolorami się mieni, dodaje też wiary i nadziei… Pozdrawiam Cię pięknych snów życzę .

    OdpowiedzUsuń