sobota, 27 sierpnia 2016

♥..W niedzielną całość - bo Ty, Jesteś!

A gdybym tak Wenę o pokuszenie prosił
_czy tworzenie wspólne, jest słodem?
😎💫
Amadeusz


w poczet tego wiersza 
Tobie dedykuję kolejny





W życie Twoje się wkręcę

Śrubką różową będę

Będę nosił Cię na rękach

Życie w zielone zmienię!

Będę z Tobą wierszem nadrzewnym..


I poprzez skoczność piosenki

Tej Tobie dedykowanej

Co tak je lubisz i na G+ przyzywasz

Na szczyty podniebnych miejsc

Porwę Cię na piedestał zwyciężczyni


Już prawie miałem śmiałość

Jak wtedy z Tobą rozmawiałem

Ciało w ciało, słowem i duchem

W niedzielną całość - bo Ty, Jesteś

- jak ten wiersz na 6!

Bo Ty, Jesteś!

Ty, Jesteś!

Jesteś!
 
 

 
 





SZYBUJ!
To sposób w jaki okazuję swoją miłość
Stworzyłem to w swoim umyśle, ponieważ
Zrzucam winę za to na moje A.D.D., skarbie


W ten sposób umiera anioł
Zrzuć winę za to na moją własną chorą dumę
Zrzuć winę za to na moje A.D.D., skarbie

SZYBUJ!
SZYBUJ!
SZYBUJ!
SZYBUJ!
SZYBUJ!

 Może powinienem wołać o pomoc
Może powinienem zabić się
Zrzuć winę za to na moje A.D.D., skarbie

Może jestem inną rasą
Może ja nie słucham
Więc zrzuć winę za to na moje A.D.D., skarbie

SZYBUJ!
SZYBUJ!
SZYBUJ!
SZYBUJ!
SZYBUJ!

 Lalalalala Lalalalalaoooo
Lalalalala Lalalalalaoooo

SZYBUJ! 
SZYBUJ!
SZYBUJ!
SZYBUJ!

 SZYBUJ!
Odpłyń ze mną w głąb ciemności 
Odpłyń ze mną w głąb ciemności 
Odpłyń ze mną w głąb ciemności

 SZYBUJ!
Odpłyń ze mną, odpłyń ze mną

SZYBUJ!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz