poniedziałek, 29 sierpnia 2016

♥..w Twoich oczach źródlanych

A gdybym tak Wenę o pokuszenie prosił
_czy tworzenie wspólne, jest słodem?
😎💫
Amadeusz


dedykuję - JUTRZENCE 
kolejny w poczet tego wiersza


 


..z Tobą bywam..!

 


w Twoich oczach źródlanych

moje odkrywcze moce ujrzałem

w Twoich oczach są łzy

które za młodu życie rzuciło na szaniec
 

 

w Twoich oczach źródlanych

widzę smyczek i skrzypce niczyje

i choć tylko miech akordeonu

o ramię i uda wspierałem
 

 

to w Twoich oczach źródlanych

Ciebie ujrzałem, wierszem opasałem

w Tobie moce -

co, co rano odkrywam o poranku
 

 

w Tobie sen, w którym bywam

w Tobie Muza i Wena

jak Kolumb codziennie Ciebie odkrywam

bo Ty Jesteś moją Jutrzenką!
 

 

Kobieta realna i prawdziwa

bo Ty i tylko Ty - mi zawierzyłaś

Moją Jesteś Panną Urodziwą

Przyjaciółką Prawdziwą!


Amadeusz, autora
 
KOLEKCJA


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz