poniedziałek, 15 sierpnia 2016

♥..wiem, jak miłość pulsuje!



samotna noc już za mną
minęła bezpowrotnie, cicho
gwiazdy patrzyły na mnie
a księżyc trącał muzyką




ile samotnych nocy
mija tak bezpowrotnie
ile myśli i marzeń
zgasło jak deszczu krople?




moje samotne noce
te przy kominku, przy stole
i te przy parapecie okna
- one wszystkie są moje!




nie skarżę się, nie narzekam
tylko rozmyślam czasami
co by było, gdybyś była - tu i teraz,
pomiędzy mną i tymi wierszami?




samotność mi nie doskwiera
mam, co noc mnóstwo roboty
łóżko ścielę i kołdrę doglądam sam
- to czynność za liche złote




i jest mi dobrze z tym
bo czasem kiedy'm zgubiony
siedzę przy stole swym
i piszę wiersze mymi myślami




w pamięci ciągle mam
na sercu też ciągle czuję
szept, dotyk tajemnych słów
i wiem, jak miłość pulsuje!




nie jest mi przykro wcale
że drogi nam się rozeszły
nauki ciągły jest czar
nikt z nas, nie był w tym Wieszczem!




samotne noce są piękne
uroku dodają wspomnieniom
niezależnie czy wiosna idzie, czy jesień
- wszystkie do nas się śmieją!



Amadeusz, autor

 
Samotnie spędzasz noc?
Czy tęsknisz za mną w tę noc?
Nie jest Ci przykro, że nasze drogi się rozeszły?
Czy Twoja pamięć wciąż ucieka do tego promiennego letniego dnia,
Kiedy Cię całowałam i nazwałam swoim 'Słoneczkiem'.
Miejsca w Twoim salonie wydają się puste i nagie?
Wpatrujesz się w próg swojego pokoju i widzisz tam mnie?
Czy Twoje serce wypełniał ból, kiedy miałeś nadzieję, że znów wrócę?
Powiedz mi, Najdroższy, czy samotnie spędzasz tę noc?
 

PIĘKNO KOMENTARZA

Zdjęcie profilowe
Marta Malina

Piękny jest Twój wiersz

Zdjęcie profilowe użytkownika Elżbieta Sosnowska
Elżbieta Sosnowska

Serdecznością moją życzenia Ci ślę
Radosnego miłego dnia
W zamęcie życia, gdzieś
Wspominaj mnie, tak też
Przy łyku kawy, pomyśl
O przyjaźni, miłym
Istnieniu w niej, by słowa
Serdeczne, wpłynęły
Na uśmiech, mym
Uśmiechem przekazanym. ..

Miłego wieczoru dla Ciebie,
Amadeuszu od Eli
 
Zdjęcie profilowe
Wojciech Maśląg
 
Drugi raz go czytam i tak samo mi się podoba,
fantastycznego popołudnia
:))
 
Zdjęcie profilowe
Maria Ługowska
 
Piękne. Prawdziwe. Wiesz jak pulsuje miłość.
 
Zdjęcie profilowe
Amadeusz
 
...jak do tego dotarłaś, Mario?
 
 Zdjęcie profilowe
Maria Ługowska
 
Trochę zaglądałam, to tu, to tam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz