niedziela, 18 września 2016

bajkowe wiersze Amadeusza_ "czarna pantera"







czarny charakter
ma ta pantera
to tak jak ja
ot, maniera!




nie zadzieram z panterą
bo ma kły, pazury
do mnie Ty śmiało
możesz się tulić




kotek jest duży
zwinny i szybki
ja już powolny
nie taki zwinny




lubię jak kotek
ten czarny, inny
poleniuchować
poczuć się innym




czarna pantera
jak z nazwy leci
pewnie jak ja
lubi dzieci




ale pantera
to dziki kotek
zjadłby na pewno
niejedną z pociech




u mnie reakcja
bywa odwrotna
dałbym dzieciaczkom
pluszowego kotka




lecz nie przyrównam
czarnej pantery
do misia
lub innej "kolery"




bo gatunkowa
różnica duża
przed panterą
ja - jako łup się wynurzam




więc tylko słowem
piszę o "czarnej"
bo to bezpieczne
i wpis ma - prawdę




koniec bajania
o czarnym kocie
idę do innych
bezpiecznych pociech!




Amadeusz, autor 18.09.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz